19 Eylül 2009 Cumartesi

Bedava FV Cash Hakkında

Size bir süre önce belirttiğim bedava FV Cash fırsatının bittiğini üzülerek söylüyorum. Aslında bu neredeyse Facebook'taki her oyunda olan Survey ( Teklif/ Reklam) sisteminden başka bir şey değildi. Survey sisteminde oyunun anlaştığı bir şirket, size paralı veya ücretsiz hizmetlere kaydolmanız koşulu ile değişen miktarlarda oyun parası sunuyor.

İşte FarmVille'da da SeaFight ve DarkOrbit oyunlarına kaydolmanız koşulu ile her ikisinde ikişer FV Cash alabiliyordunuz. Fakat bu ve bunun yanındaki ücretli servislerden gelen teklifler kaldırılmış. Size daha önce yazacaktım ama malum Blogger kapatıldı.

Son olarak cep telefonu ile satın alabileceğiniz bir seçenek de var, biraz pahalıya geliyor ama Get More Farm Coins'e tıklayarak göz atabilirsiniz...

12 yorum:

  1. konuyla alakası yok ama birşey sormak istiyorum size. level 10 atlayınca marketteki sebzelerin altına yıldızlar çıktı. ne işe yarıyor söyleyebilirmisiniz
    şebnem

    YanıtlaSil
  2. sanirim onlar ekinlerin uzmanligi gibi bir sey oyuna girme imkani bulunca daha iyi aciklarim kubi

    YanıtlaSil
  3. Bloga ancak telefon ile erişebildiğim için kısıtlı bir bilgi verebildim fakat yine dediğim gibi bunlar ürünlerin uzmanlığı oluyor bir nevi. Yıldızları geçtikçe para ve tecrübe kazanıyorsunuz...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba kardesim farmville konusunda yeterli bilgiye sahibim ve site işlerinden anlarım eğer beni mod yaparsanız siteye yararlı resimli bilgiler ekleyim daha güncel yapmak istiyorum sglm@live.com dan cevabınızı iletebilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Bu haftasonu ilgilenebilirim....

    YanıtlaSil
  6. merhaba cep telefonumla cash satın almaya çalıştım paymoyla ama olmuyor nasıl alabilirim cepten yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  7. Ben sadece ama sadece 6 tl ye 200cashli account satıyorum ilgilenirsen sglm@live.com ekle normal siteden almaya kalksan 35 dolar civarı olur ve benden alman 25 dolar karlı olur ama sen bilirsin

    YanıtlaSil
  8. Kardeşim eğer beni moderatör yaparsan farmville de diktiğin bitkiyi anında olmasını nasıl olacağını resimli anlatım yapıcam ne dersin

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Eyw Güzel paylasim diger konuda güzeldi

    YanıtlaSil
  11. o yıldız ne kadar hangi sebzeden ektiysen o sebzede ki tecrübeni gösterir ve 3 yıldız olunca tabela verir

    YanıtlaSil
  12. merhaba ciftilginize zamaniniz yoksa ben ilgilenebilirim uzun zamandir oynuyorum bilgim sinirsiz bu konuda

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınızda saygılı olmaya özen gösterin...